Poštovani, pozivamo Vas da prisustvujete jednodnevnim seminarima koji će se održati u maju na Univerzitetu za poslovne studije u Banja Luci.
POZIV NA SEMINAR 2:
„PRAKTIČNA PRIMJENA PROPISA O KANCELARIJSKOM I ARHIVSKOM POSLOVANJU U INSTITUCIJAMA BOSNE I HERCEGOVINE, FEDERACIJE BIH I REPUBLICI SRPSKOJ“
1. Uredba o kancelarijskom poslovanju
– Pojam, značaj, sadržaj i osnovna načela kancelarijskog poslovanja
– Lice odgovorno za vođenje kancelarijskog poslovanja i rukovanje arhivskom i dokumentarnom građom
– Osnovna i pomoćne evidencije o aktima i predmetima
– Evidencioni broj akta
– Sastavni dijelovi službenog akta
– Stepen povjerljivosti akata
– Nadzor nad predmetima u radu
– Čuvanje arhiviranih predmeta
– Nadzor nad vršenjem kancelarijskog poslovanja
2. Uputstvo o sprovođenju kancelarijskog poslovanja
– Obaveze organa
– Pisarnica
– Prijem, otvaranje, pregledanje, označavanje, evidentiranje i raspoređivanje pošte
– Klasifikacija predmeta i akata
– Zavođenje predmeta i akata
– Administrativno-tehnička obrada
– Interna dostava predmeta i akata
– Vraćanje predmeta pisarnici
– Razvođenje predmeta i akata
– Rokovnik predmeta
– Otpremanje pošte
– Čuvanje i upravljanje dokumentacijom
– Arhiviranje dokumentacije
– Predaja i preuzimanje dokumentacije
3. Specifičnosti kancelarijskog i arhivskog poslovanja u institucijama Bosne i Hercegovine
• Odluka o kancelarijskom poslovanju u organima uprave, stručnim, tehničkim i drugim službama u institucijama Bosne i Hercegovine (Službeni glasnik BiH, broj 74/14)
• Uputstvo o načinu vršenja kancelarijskog poslovanja u institucijama Bosne i Hercegovine (Službeni glasnik BiH, broj 30/15)
•
4. Specifičnosti kancelarijskog i arhivskog poslovanja u Federaciji Bosne i Hercegovine
• Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine FBiH”, br. 73/19)
5. Pitanja i odgovori
Poziv možete preuzeti OVDE.